Så sporadiskt

Men ändå kul att blogga ibland. Kanske framför allt skönt att blogga ibland. Skriva av sig allt man vill och tänka efter igen på allt som va kul. A tyvärr är det svårt att gö det när man hoppat över sjukt många dagars bloggning haha :)

Well,
Jo men jag börjar med att berätta att förrförra helgen var jag och barna i hemstaden och hälsade på :) mer om det blir det inte här och nu, men kan åtminstone meddela att det var kul att träffa alla, att resan gick bra och att barna nog inte skulle märkt om jag lämnade dem där och åkte hem, så kul de hade :) kärlek!

Sen var det ju högintensiv arbetsvecka. Stenhårt! Bom! Fredag. Vad fort det går...
Lördag var det tjejfrukost med mina fina "gals of the gang" ;) tätt följt av Leos lekland med svägis och kusinerna. 





Mycket bus och lek. Perfekt!

Vi bjöd svägis & co på middag och tillslut var det kväll. Tjoff! Söndag. (What?) 

Täby centrum och försöka laga mobilen - no can do. Skit. Handla, hem, äta, duscha, fixa, kamma. Jösses!
Namngivning!❤️
Lilla Vibe fick sitt namn under en minst sagt mysig tillställning. Vänner och familj samlades för att välkomna Vibe till världen. Underbart. Hon är så liten och redan så älskad av så många :)


Efter namngivningen var det inte många timmar kvar på helgen och de få stackarna gick fort.

Igår hade jag PT-session efter jobbet, vilket jag får berätta mer om framöver, för nu är jag galet trött.

Anders är på kurs och jag saknar honom redan, trots att vi sågs imorse. Nåja, "bara" två dagar kvar :)

Kram på er alla out there! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback