Jag gjorde det!

Jag köpte det där som jag skulle!!!
Och jag är stolt också! 

Först vart det lugn frukost med familjen (eller så lugn den nu blir med två gulliganer vid bordet) och sen blev det läkarbesök, där jag avhandlade en(1) av fyra(4) saker (... Kom igen, fyra(!) saker!!! Är det åldern eller? (Nej, svara inte))

Direkt efter läkarbesöket gjorde jag det. Jag köpte det! Och jag invigde det.
*Gymkortet*

Japp! Och ett nytt fint "chip-armband" får man nu som funkar som nyckel. Sjukt bra, sjukt smidigt. 




10minuter löpband tätt följt av mage- rumpa- och lårfokus i gymmet! 
Ja jag vet att det inte är en så stor grej som jag får det till, men jag är så enormt jäkla stolt över att ha svalt min stolthet, prioriterat, och tagit mig dit! WOHO!

Så! Nu får vi se om jag återkommer eller om det var Sveriges dyraste gympass idag ;)

Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback