Bättre än att städa

Så om jag skriver här att jag ska köpa något jag längtat efter länge imorgon, tror ni då att jag kommer skriva hör imorgon kväll vad det var jag köpte?
Retorisk fråga, ni behöver inre svara, men jag hoppas det i alla fall. För jag hoppas på att kunna vara stolt över det imorgon. Nåja, får se då 😉

Den här veckan har varit minst sagt intensiv på jobbet. Haft besök från en av mina category managers sen i måndags så varje dag, hela dagen, har varit korvstoppning. På engelska. Jag är sååååå trött i huvudet ikväll och har mer eller mindre skavsår i öronen. A, kul att han var väldigt trevlig i alla fall, och har humor. Sånt är viktigt när man ska jobba mycket ihop tycker jag 😊👍

Stella fick bli hämtas från dagis idag. Stackars lilla hallonbullen hade feber, ca 39 grader berättade Anders, och var jättehängig. Hon fick goda rostmackor och extra mycket tv ikväll och till min stora lycka låg febern på 37,2 innan alvedon när hon skulle sova 👌🏼

Nu är det jag som borde sova men får bara för mig att börja blogga helt hux flux. Har inte gjort det på typ ett år ju, men nu är  det .så.himla.viktigt. att få skriva några ord på kvällskvisten.
Varför gör man så?
Som förr när man skulle plugga och istället städade. Har aldrig haft så kliniskt som när jag pluggade. 
Där har vi det! Jag behöver börja plugga igen så jag kommer igång med städningen 😉😉😉

Nä nu ska här sovas. Ha en bra dag imorgon alla godingar out there!

Kläm!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh till me?!?! 😃😬🤗 vad har du köpt?

Svar: Hahaha, yes! Någon blev nyfiken! Success!
Nadja

2016-02-25 @ 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback