Återblick!

Ja det var ju så längesen jag plitade ner något här att jag får nöja mig med att ge en återblick om jag ska kunna skriva nåt alls :)

Så här kommer den:
Anders har snickrat ihop en utomhus-diskbänk som vi ska ha när vi t ex planterar om blommor etc. Den är inte helt klar än, men ni kan förvänta er en "före- och efterbild" när den är färdig ;)


Det har regnat...


Vi har börjat att bygga vår stödmur som ska gå runt typ en tredjedel av tomten. Än så länge ser det riktigt fint ut och min kära make jobbar ungefär all ledig tid med den för att det inte ska bli ett måste under semestern sen. Han är bäst!!! Och svärfar är också en ängel som hjälper till varje dag det är möjligt :)
Ja.. Och då hjälper ju Stella till också såklart ;) 
Jag står mer för matlagning och markservicen ;)

Det har varit scrapmara också! Jag, malin, svägis och Catrin representerade bästa bordet och hade som vanligt störttrevligt en hel helg :) 

Mina föräldrar har varit här och jag blir galen på mig själv att jag inte har ett enda kort från det :( detta kortet tog jag på lekplatsen efter att de åkt hem på söndagen då vi fick underhålla Stella så hon inte skulle bli för ledsen.


Det har också varit härlig sooool!!! Rena rama högsommarvärmen faktiskt :)

Och med sommarvärme kommer altanfrukost ;)

Sen har det varit personalfest på mitt jobb och detta är enda fotot jag har från det... En badrumsselfie... Snyggt där Nudge... Nåja. Kul hade vi i alla fall :)

Soooool!

Morsdag kom och jag firade min mor med ett handgjort kort och en tidningsprenumeration samt detta foto på Facebook där jag skrev hur mycket hon betyder för mig <3

Även jag blev ordentligt firad med sovmorgon, frukost på sängen och presentskattjakt i köket. And... Jag menar Stella ;) hade köpt mitt favoritgodis, en ny sort chips och två par fina sommarshorts till mig :)
Tack mina fina hjärtan <3 :)

Min glada dotter med såpbubblor på morsdag :)

I förrgår var det dags för vårruset för mig. Det var minst sagt mycket folk och alla vet ju att det alltid är kö tilldamtoaletten oavsett hur många damtoaletter det finns...


Vår startgrupp var ganska mycket folk i :P

Och när vi kom i mål fick jag min efterlängtade första medalj ;)
Jag och Vendy var riktigt tappra kämpar ;) 

Och ett skoskav såklart ;)

Så! Nu ska jag nog kunna påstå att jg är hyfsat ikapp med bloggen :) 

Vi ses snart igen, hoppas jag :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback