Kort jag gjort

Det var ett tag sedan jag lade upp nåt foto på de alster jag skapat, men det betyder inte att verkstaden hållt stängt, icke då! Snarare har jag gjort vääääldigt mycket olika :)

Här är bara en bråkdel, men det är dom som ligger för försäljning för närvarande :)

En hälsning... Romantisk stil. Teknik: gesso.

"Allting är möjligt" olika akvarell och stämpeltekniker.

"Romance" enkelt vintagekort

"Tänker på dig" akvarell och stämpling

"God jul"stämplar, distresser, maskning mm

"God jul" stämpling och glitterembossing

"God jul" stämpling, glitterembossing och stansning

Och några "back to basic"-julkort ;)






Sådär! Nu är i alla fall några kort uppe här.

Jag verkligen TOKÄLSKAR min hobby!!! 
;) :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback