Underbara fritid, underbara SOMMAR!!!


Här ser ni en väldigt nöjd Stella som går till bilen med gårdagens loppisfynd :) En liten docksulky för tio kronor. För henne är den värd så mkt mer än så, hon är tokig i den!!! :)

I övrigt spenderad vi dagarna utomhus. Sol, grönt gräs, saft och kakor på altanen och mycket trädgårdsfix.

Vi håller på att förbereda inför vårt stödmursbygge (roligare saker kan man investera i men den är nödvändig för helheten på tomten) och det tar typ all Anders tid. Jag håller däremot hellre på med annat fix, typ odlingar :)
Där vi senare ska bygga växthus har jag satt upp pallkragar och idag utnyttjade jag Stellas sovstund (ja hon är hemma med feber) till att odla massor med gott :)

Vad sägs om godsaker som morötter, rädisor, rättika, kinakål, isbergssallad, salladslök, potatis, pak choy och citrongräs?
Självklart scrappade jag ihop några söta skyltar till rabatterna också ;)

Sen kommer odlingarna att kompletteras med tomat, gurka och zucchini, men såhär långt är jag jättenöjd med mitt lilla projekt :)

Godkväll från pandahuset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback