Påsk, geocaching och lyxfrukost!

Det hinner hända så mycket mellan varje bloggtillfälle att hälften vore nog. Det är svårt att minnas allt på ett sånt sätt att man kan skriva ner känslorna, och det är ju det jag ät ute efter med den här bloggen. En o-hemlig dagbok helt enkelt...
Därför är det bra att man har kameran ständigt redo. Bilder säger ju som bekant mer än tusen ord :)

Det har precis varit påsk och våren (eller snarare sommaren) har kommit. 
Vi firade påsken hos mina föräldrar i hemstaden med allt från grillning och trädgårdsbus med hela la famiglia till morgonpromenader med geocaching som vi verkligen blivit bitna på :)










Förra helgen tog vi vår första cach. Det var när vi var på en 4H-gård här i närheten och låt mig tillägga: jösses vad vår lilla stjärna älskar djur!





Hon hälsade på alla djur genom att ställa sig böjd ner och skrika "HEJ GRISEN!!" eller "HEJ HÄSTEN!!!" :)

Samma helg, fast på söndagen, hade vi lyxdag.
Stella var hos Malin, Johan och Sixten medan de bjöd mig och Anders på frukost på Såstaholm. Snacka om bra födelsedagspresent :) 
Vi njöt av frukost i världsklass i flera timmar och sen tog vi en romantisk promenad och tog en, vår andra, cach :)





Veckan däremellan är tyvärr svår att skriva om såhär i efterhand, men jag vet att den varit bra för jag har bilder på natchotallrik, busig Stella med mera ;)

Nu ska jag palla mig upp ur soffan (där jag vilat en liten stund) och fortsätta denna underbara soliga dag.
Dagis är stängt och vi båda är hemma och livet är bara sådär härligt enkelt :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback