Syndig lyx

Hejsan,

Idag har jag haft en såndär lååååång dag på jobbet som ändå gått lite för fort för att jag skulle hinna med allt jag skulle. 
Ett samtal från en gammal kär vän lyste upp eftermiddagen så jag fick energi att jobba vidare och sen köra hem.

Väl hemma var jag jättetrött. Som om dagen kom ikapp mig.
Det blev rester från igår (bacon och zucchinilasagne) och sen vart jag som jättetrött. Min vänster handled började värka också och blev bara sämre och sämre, så nu har jag voltaren och bandage på den.
Efter lite lek, pussel och bokläsning med Stella så var det dags för "lelle" och nu sover hon gott :) så skönt!

Jag har fortfarande väldigt lite energi och jag unnade mig lite syndig lyx nu ikväll i form av en bit toblerone crunchy almonds

Detta är helt klart den godaste tobleronen om du frågar mig. Är inte ens speciellt förtjust i vanlig toblerone då jg tycker den är för söt och "kladdig" men denna är SUPERGOD!!! Lite knapriga inslag och en gnutta sälta då och då. Perfekt!!!

Nåja, med den bekännelsen lägger jag ner telefonen för idag och vänder mig mot TVn och min man och nu blir det en bit choklad till... Bara en... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback