Pasta caprese

Godkväll!

Den här fredagen är lugn och skön. Hela helgen går i samma tecken faktiskt. Och tur är väl det. Vi har haft alldeles för mycket inbokat ett tag nu.

Idag efter jobbet, när jag hämtat Stella, så gjorde jag en god fredagsmiddag som hela familjen gillade jättemycket. 

"Pasta caprese" kanske man kan säga :)

Färsk pasta (jag tog tagliatelle), färsk tomat i grova bitar, en burk små minimozzarellor av bra kvalité, finhackad basilika, svartpeppar, salt, olivolja. 
Koka pastan, slå av vattnet. Lägg allt i en skål, blanda, ät.

Precis hur gott som helst!!!

Imorgon är det ytterligare en lugn dag som startar med frukost med tjejerna. Ser mycket fram emot det :) <3

Gokväll finisar!

Här skulle det varit ett foto
på maten men vi åt upp allt 
så fort att jag inte hann ta nåt 
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback