Långt hår minsann!

Tjillivippen!
Idag har varit en såndär väldigt normal och vanlig, men ganska bra dag :)

Det började med att mitt hår blivit för långt. Så jag la det ner.
Inte på långa vägar den frisyr jag är klippt till eller vill ha, men helt okej "nu börjar det bli lågt-frisyr" ;)
Dock tyckte Anders att jag ser ut som en pojke. Jaha, ja jag duger förhoppningsvis fram tills jag klipper mig igen i alla fall ;)

Dagen fortsatte med jobb, jobb, jobb och sen hemåkning. 

Efter middag och onödigt mycket diskning (Stella är inne i en disk-fas) så gick vi en promenad alla tre i den, minst sagt friska, kvällsluften.
Anders skulle dela ut ett brev från styrelsen så det lämpade sig med en promenad runt hela området :)

Lilla Stella hat varit superglad idag och verkligen förgyllt kvällen. Till och med när hon fick välling så låg hon och klappade mig på kinden och hostade med mig <3 Underbara söta!

Nu ska jag ta en kopp te och sen blir det tidig säng. Imorgon är jag visserligen ledig, men jag vill vara pigg ändå. Avskyr att råka sova bort för många timmar eller att vara slö i kroppen så det är bäst att man tar vara på skönhetssömnen ;)

Så med det sagt: Godkväll alla mysproppar där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback