Morsdag 2013

Godmorgon!

Igår var det mors dag och en fin sådan :)
Det började med att jag fick en STOR present direkt när jag vaknade. Stella har uppenbarligen bra smak och känner mig väl för en onepiece-påse landade bredvid mig i sängen :)
I den fanns en onepiece-tröja som jag lätt kan tänka mig att aldrig mer ta av mig. Herregud vilken fullträff! Modellen är precis vad jag velat ha en längre tid och den är hur go som helst!!!
TACK Stella (och Anders som hjälpte till lite) ;)

Vi åt frukost ihop och sen arbetade Anders på tomten fram till lunch. Jag och Stella hängde i sandlådan under tiden :)

Vi grillade ost och bacon-korv (det behöver jag inte äta nån mer gång) och halloumi till lunch och sen fortsatte dagen som vanligt. Fixa inne, springa efter Stella ute och bygga med Duplo.

Efter mellis åkte vi och handlade en vattenspridare till(!) och lite smått som behövdes hemma och sen stannade vi och köpte med oss sushi och sashimi hem. Jag fick ju välja mat så jag valde nåt vi äter sällan såklart. LYX!

Stella åt gröt och uppförde sig exemplariskt (behöver jag nämna att hon var russinmutad?) när vi åt vår mat och det kändes verkligen som en lyckad mors dag-middag :)

När Stella somnat så kollade vi på "Hobbit" (kan tyvärr inte rekommendera den) och åt godis.

Tack mina älsklingar, för en superlyckad mammadag. Inte bara igår, men varje dag känns det som jag dragit högvinsten när jag ser er, min underbara familj. Jag är SÅ tacksam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback