Lite snö till det?

Hej,

Inatt vaknade inte Stella en enda gång. Det händer typ aldrig så det känns fantastiskt :) duktiga tjejen.

Jag fick starta dagen med att skrapa rutorna på bilen samt att missa en buss och ett tåg idag. Kul. Dessutom är det ju snöö, så det är ju skitkallt att vänta!!!
Iallafall. Jag unnade mig en liten men god bryggkaffe på pressbyrån så nu värmer jag händerna på den :)

Igår kombinerade vi ganska kraftigt snöfall med grillning.
Ja, det är sant.
Anders hade fixat massor innan jag kom hem, och FRENDY som spenderat dagen med Anders, åt med oss. Det var jättemysigt och gott. Grillad hjortfilé med potatiskroketter, bbq-sås och isbergssallad :) nomnomnom :)
Och snö!
Märklig men mysig vardagslyx!
Sen satt vi (jag och Anders bara) i soffan och pratade långt in på sena kvällen. Dåtid, framtid, nutid. Sånt är bra <3


Nu stundar sista onsdagen och sista enhetsmötet med min enhet. Har vant mig vid känslan att lämna, men är lite nervig inför att börja på det nya... Blir spännande det här ;)

Ha en bra dag alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback