Bättre dag, nya tag

Hejhopp!

Vaknade idag och mådde väldigt mycket bättre. Är helt övertygad om att det var matförgiftning. Jädra skitgrej det där...

Men i alla fall. Går lite dubbelvikt och är lite svag, men BRA mycket piggare än igår :)

Jag har varit lite (läs:väldigt) dålig på att fotografera allt jag Scrappar på senaste. Sist jag la upp nåt var vid mors dag och sen dess har jag väl gjort ett tio, tjugotal kort som jag av någon anledning inte fotat.
Ett av dem lyckades jag dock få på bild, det gav vi till lilla ET2 som är senaste tillskottet i släkten, dvs svägis lilla knyte :)
Jag har fått trixa lite med insidan för att få bort namnet, men... A... Kortet ser man ju ändå ;)

Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback