Massor sen sist

Jösses vad tiden går!

I helgen julpyntade vi. Tidigt, jag vet, men jag vill hinna njuta av det, och i vanliga fall pyntar vi lördagen innan 1:a advent, men på lördag ska jag på scrap-mara så därför fick det bli förra helgen :) Jag klagar dock inte. Jag är ju galen i julen <3

Sen, i söndags, så var vi och firade Stellas lilla kusin som fyller ett år. Jättegulligt barnkalas var det mes tårta och fiskedamm. Stella fick en gul bil och lite majskrokar av gammalgäddan bakom skynket :)

I måndags var jag, Stella och AKE i shoppingcentrumet och småtjejerna lekte på den där tv-mattan som finns och hade jättekul!

I tisdags var Stella hemma hos farmor och farfar medan jag utförde lite ärenden, och eftersom jag hämtade henne först efter tre så var det inte så mycket kvar på dagen. Lite pyssel hemma och sen var det läggdags!

Idag har vi umgåtts med MAXTEN.
Först var vi där på lunch och fika och sen, nu ikväll, så var jag och M och tränade ihop. 45minuter core. Jag är bra mör nu. Bläh! Men ack så skönt ändå :)

Bilderna får berätta mer :)
Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Valter

Bilderna på "baby-discot" är ju helt oslagbara!
Snart kommer även lilla Mina och joinar... :)

Svar: Hihi, ja visst är de söta! Tjejerna hade jättekul och de ser fram emot när deras nya lilla lekkamrat/kusin kommer och rockar loss med dem ;) KRAM!
Nadja

2012-11-28 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback