Tant Sören och Barnrummet

Knepig rubrik kanske men så är det :)

I fredags kom min kompis, Stellas tant, Sören hit. Hon hade med vackra tulpaner till mig och ursöta presenter till Stella, nämligen: en blåvitrandig kanin, en beige speldose-kanin med blommigt nattlinne, ett par kanintofflor med långa öron och två bodys med fina motiv och vacker tanke bakom (köp en/ge en). Superfint!
Vi mest mysumgicks, pratade om allt och inget, kollade lets dance och åt tapas och glass som Anders gjorde :)

Igår var vi på IKEA mest hela dagen för att köpa grejer till barnrummet och vi avslutade sedan lördagen hemma hos familjen E och åt middag/kvällsmat. Jättegott och mysigt :)

Idag har vi skruvat barnmöbler, satt upp gardiner mm och förvandlat vårt beige-grå-randiga gästrum till ett färgglatt och mysigt flickrum :)

Vi hann också med att gå en promenad i duggregnet idag, och till kvällsmat hade vi gjort oss välförtjänta av varsin nachotallrik :) nomnomnom!

Nu är det långt över min läggdags (dvs 22.00) men jag sitter här med en liten dam som envisas med att vakna 10 minuter efter vi lagt henne i sin säng. Det har i sig resulterat i att hon fortfarande inte sover "för natten", vilket hon borde ha gjort sen klockan åtta nånting. Klockan är nu 23:15.
Känner på mig att detta blir en speciell natt...

Gonatt godingar!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback