Påskafton 2012

Då sitter jag här igen. Klockan fem. Ammar. Blogg är perfekt :)

Vi är hos mina föräldrar och blir bortskämda med allt från underbar mat till att slippa blöjbyten :)
Vi pratar, myser och har det allmänt bra tillsammans. Önskar att helgen var längre...

Idag, innan vi åker hem, ska vi till min syster och hälsa på. Hela familjen inkl 1 av 2 systersonsflickvännner :)
Det blir supermys!
De ska få försenade julklappar också, men säg inte det till nån ;)

Jag och Anders köper inga påskägg till varandra i år. Vi ska lägga pengarna på en matberedare/mixer istället. Något vi verkligen behöver (jag råkade sätta eld på den gamla i ett försök att mosa något så utmanande (?) som banan...)
Rätt skönt tycker vi båda.
Vi har ju ändå fullt upp att glädjas åt vår underbara lilla guldklimp till kyckling som numera är en månad gammal men fortfarande passar i ett påskägg :)

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Maria

Glad Påsk! Vilket sött påskägg!

2012-04-08 @ 11:27:11
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback