Underbart att jobba hemifrån

Det är verkligen lyx att få jobba hemifrån. Och helt fantastiskt givande!

Känner mig verkligen på topp idag när jag, redan nu klockan tre, kunnat göra jättemycketmassor med det jag hade tänkt jobba med. Har kommit superlångt jämfört med hur långt jag kommer under en dag i vanliga kontorslandskapet på jobbet och dessutom har jag gjort det... i MYSBYXOR!
Lovely!

Jag har dessutom ringt flera viktiga samtal, haft hantverkare här på morgonen, tagit emot en leverans på en dörr från DHL som lovade att komma mellan 10 och 13 och som faktiskt kom redan 12:33 (inte för att jag kollade så noga...hrm...), kört en maskin, vikt alla kläder som fanns att vika och sorterat in de redan vikta i garderoben. PLUS att jag har ätit en bra lunch och kunnat ta ett glas blåbärssoppa när andan faller på... och ja... allt i mysbyxor... Snart är det dags för möte med trädgårdsarkitekt och jag är heltaggad!

Tycker verkligen om att känna mig såhär nöjd med både jobb och hem redan innan eftermiddagen börjat och en höna som jag blir bara mer taggad av den där känslan.
En sak är säker... om jag någon gång blir en desperat hemmafru, då kommer jag rocka stenhårt! (i mysbyxor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback