Fatta! Ensiffrigt!!! ♥

Hejhopp!

Det är som ni säkert förstår (främst eftersom jag påpekar det hela tiden) väldigt mycket fokus på bröllopet just nu. Jag kan säga så mycket som att jag älskar varenda sekund av det! Utom när vi inte har tid att fixa med det, det gillar jag inte, haha!

Igår fixade vi diverse prylar inför själva festen, jag stod för det estetiska och Anders för det praktiska, mycket bra kombination!

Dessutom vaccinerade jag mig (igen) inför bröllopsresan. Förstår inte varför jag varit så dum tidigare år/gånger som jag vaccinerat mig, och inte följt upp med spruta no 2... nu måste jag ta typ trehundraelva sprutor för att få ett fullgott skydd... Jag får, tack vare min egen lathet, åka på bröllopsresa med vaccin för bara mat och vatten (hepatit A) och inte för blod och kroppsvätskor (hepatit B)... Smart nadja... smart! Håll tummarna för att jag klarar mig utan Hepatit B nu dårå =P

Idag hämtade vi ringarna hos vår söta guldmed. Han är verkligen en rar farbror =)
Vi har beställt ringarna helt enligt våra egna önskemål och ritningar och jag tycker såååå mycket om dem!!!!! =)

Har så svårt att förstå att det bara är nio... NIO!!! (9) dagar kvar tills vi gifter oss! Pirrar i magen varje gång jag tänker på det =)

Du och jag älskling!
Lycka! ♥


Såhär ser det ut Anders smygfotar mig när jag bläddrar i min lilla "bröllopsplaneringsbok" som jag fixat ihop =)

Kommentarer
Postat av: P e M

Sei bellissima e molto elegante

Postat av: Emelie

Hej, hittade in hit till dig när jag sökte på manus och planering av bröllop! Jag skall vara toastmadame i sommar och det brinner i knutarna. Stressen börjar komma och tiden... Ja den hinner jag inte med! Tänkte höra om du har något dokument för toastmaster med välkomsttal, upplägg och presentationer av talarna att dela med dig av? Det skulle vara såå guld värt så du anar inte. Mvh, Emelie

Svar: Hej Emelie, tyvärr har jag inte det. Våra toastmaster och toastmadame var väldigt självgående och det enda vi behövde bestämma var körschemat över dagen, och det är ju helt beroende av vad ditt brudpar vill.
Ledsen att jag inte kan hjälpa dig. Jag hoppas ni får en bra dag och att det går smidigt med alla uppgifter.
Lycka till!

Med vänlig hälsning,
Nadja
Nadja

2015-05-27 @ 13:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback