kommentera mera!

Hej vänner, familj, uttråkade kontorsarbetare, googlande studenter och alla andra som kan tänkas läsa min blogg.
Kul att ni tittar in!

Idag tänkte jag helt enkelt berätta att jag tycker att man ska kommentera mera.
Tycker det är superkul att se att så många följer bloggen men förstår inte helt hundra varför kommentarerna lyser med sin frånvaro...?
Jag vill ju visserligen mest skriva för min egen skull, det är en sporadisk "dagbok" jag har, men eftersom jag publicerar mina inlägg för omvärlden krävs det inte många tussar i bommulspåsen för att förstå att jag tycker det är kul om jag lyckas inspirera någon, glädja någon eller bara få någon att stanna upp och tänka till... reflektera över vardagen... Kanske t o m få någon lite irriterad?!

Alltså, självklart är man hjärtligt välkommen hit utan att kommentera också! Glöm inte det! =)

Hur som helst, Jag tänkte nu göra en liten undersökning för att se hur många kommentarer jag kan få om jag liksom tjatar lite... och för att inte verka jobbig (är det för sent?) eller bitter ska jag hjälpa till lite på traven genom att ställa en fråga:

Vilken är den vanligaste orsaken för att du inte kommenterar på en, vilken som helst, blogg?
(Svaret kan vara anonymt)

1. Bloggen var tråkig, så jag somnade.
2. Ingen fråga ställdes - inget svar gavs.
3. Jag vill inte erkänna att jag surfar runt på massa bloggar. Det är fjantigt och förbjudet på arbetstid.
4. Jag vill kommentera men det är så omständigt (läs: orkante)
5. Skitjobbigt att kommentera från mobilen juh!
6. Tekniskt fel.


Ser fram emot en massamassa svar ;)

Krams!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hej! Jag har inte kommenterat för jag har inte haft internet eftersom vi flyttat! Men nu du din höna så ska du få kommentarer! Puss o kram!!

2011-08-23 @ 16:44:32
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har inget svar på dina frågor. Jag bara ler! DU är underbar och du inspirerar och sprider glädje. Både här och IRL.

Porrhöna!

Puss

2011-08-23 @ 19:58:23
URL: http://www.spanskablomman.blogspot.com
Postat av: Lina

Hmm mycket bra fråga som även jag ställt mig på min egna blogg men antar att folk är i farten och kanske vet inte alla att man kan kommentera?



Hoppas ni trivs i vallentuna och det vore kuligt att ses snart en sväng. Hälsa A!



Kramar Lina med familj

2011-08-23 @ 19:58:39
Postat av: Sören

Alltså, om man har dedikerat sitt liv till lättja så är det ju en så ooootrolig ansträngning att kommentera saker... ;)

Med andra ord; 4.

Pöss!

2011-08-24 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback