Fröken duktig var lite trött

Hejsvejs!

Den här helgen var något i särklass annorlunda. Vi gjorde nämligen vårt bästa för att göra så lite som möjligt!
Ingen bloggning, ingen bygga i lägenheten, ingen städning... ja... det var så långt det gick bra...

På fredagen åt vi sushi och hade fredagsmys, jag somnade dock ifrån filmen.

Vi var vakna och pigga klockan 8 på lördagsmorgonen och ingen shopping förvandlades till att vi åkte iväg och köpte nattduksbord.
Efter att ha pysslat på hemmaplan restan av dagen åkte jag iväg och sminkade en vän som skulle gå på en fest med temat "P".
Han skulle gå som Pensionär och fick således gråa bukiga bryn, rynkor och en lite... äldre look av mig =)
Sen var det tapas med vin och lördagsmys... och jag somnade från filmen.

På söndagen hade vi vår final-tadetlugnt-dag och ägnade den åt att byta däck på bilen, tvätta bilen (in och utvändigt) montera fast kupévärmaren, träna, laga middag äta och hör och häpna; kolla på film!!!
Jag höll mig vaken hela filmen (wow... fantastiskt) men var jättetrött när den var slut... Gäspande tittade jag på klockan och insåg att den var... HALV ÅTTA!!!!
Pinsamt!

Men nu är jag på G igen. Kanske för att måndagar inte är filmdagar?
Imorgon ska vi gå på förhandsvisning på bio... jag måste erkänna att jag är lite orolig för att jag ska somna på biografen....
Biltvätt pågår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback