Alla hjärtans helg osv...

Afton på er, alla ni bloggläsare där ute.

Åter igen har jag varit långsam på att skriva här och tänkte skylla ifrån mig genom att berätta om helgen (två flugor på smällen så att säga).

I fredags åkte jag ju upp till AJ. Dock åkte jag med sena tåget och missade Let's dance eftersom jag satt på tåget. Illa som fasen, men jag hörde att det gick bra för favvoparet. Jag ska kolla på nätet så fort jag får tid tänkte jag.

Lördagen, alla hjärtans dag (för er som lyckades missa det) spenderade vi på exakt rätt sätt! Tillsammans.
Från den supermysiga frukosten, till TV-soffan på kvällen. Vi!
Inte en massa krimskrams, inte en massa externt flash flash på flådiga ställen, utan bara AJ och jag, och riktigt god mat!
Räkor med fint vitt vin, ostbricka och en sagolik chokladfondue med massa olika supergod frukt!
Vi var vakna jättelänge och bara var...vi!
En underbar kväll!


Söndagen
gick tyvärr alldeles för fort.
Eftersom det var dans på kvällen hade jag valt ett tidigare tåg och åkte redan på tidiga eftermiddagen.
På tåget fick jag sällskap av MD (haha jag skojade) JM menar jag givetvis (förlåt, internskämt, hör verkligen inte hemma på en blogg, my bad).
Vi snackade om kommande USA-resan hela vägen. Det var kul för mig att få ordning på vilka städer som ligger på vilka kuster.
Jag är tydigen helt bakom flötet på USA-geografi, men vet ni va?!?!?!
Det är faktiskt inte så många Amerikaner som kan sveriges geografi heller! SÅDETSÅ!

Dansen gick också bra, men det är riktigt svårt med hesiteringar i turerna...
Någon som kan relatera och hålla med/ säga emot/ tipsa?


Ikväll och idag var en rätt skön start på veckan.
Bilbesiktning som gick bra, snabbhandling på Coop och tapas med min sötaste humlegumma IJ och kompisen JM.
(tack för en skön kväll hörni!)


OSV... Jag har en kusligt stressig vecka framför mig, men nervsiteten kommer åtminstone att släppa efter imorgon.
Imorgon är nämligen en stor dag för mig på jobbet.
Sen är det visserligen mycket hela veckan, men mer roliga saker än just imorn, som BARA är viktigt.

Måste bara få sova lite innan, och träna lite efter, så blir nog allt bra=)

Jag har tydligen blivit utmanad också, så jag ska kolla vad det är innan jag går och lägger mig...

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback