ingen semla-syndning

Nä, inte en enda semla idag faktiskt.
Kollade på TV imorse och såg att de gjorde minisemlor.
Det hade jag velat ha. En riktigt liten minisemla med varm mjölk!

Speciellt vid lunchtid idag, när jag hade möte och inte fick någon lunch utan fick äta en halv macka vid mitt skrivbord.
Då hade jag velat ha en sån semla... liksom som tröst eller nåt.

Men det har inte gått någon nöd ppå mig ändå som ni säkert förstår!!!
Vad ska hon nu skryta om att hon ätit?

Jo serni, en underbar portion beståendes av;
En halv kolgrillad kyckling
Tre skivor grillad matbanan
en skiva grillad zucchini
en liten glasburk med paprikasalsa
ruccola sallad

Samt en härlig efterrätt i form av;
Panna cotta
Kolasås
Passionsfruktssås (mosad passionsfrukt)
och physalis



Jag klarar mig med andra ord utan semla idag! Livet är inte så pjåkigt ändå, och det är värt att jobba in lunchen iband!
=)

MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen semla... och inte en gnutta ironi eller sarkasm hörs när du nämner semla sjuttioelva gångeer ;) hihi! puss

2009-02-24 @ 20:58:55
Postat av: PetramedAochE

Du hinner nog äta semla någon annan dag! =)



Du har blivit utmanad!!

2009-02-27 @ 12:06:12
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback