Söt Petrachoklad!

Jag hann inte blogga igår eftersom jag och AJ gjorde lasagne och slog in paket hela kvällen till ljudet av Ernst Kirchsteiger mysjulprogram. (visste ni föresten att jag fått titeln "en kvinnlig Ernst" av en del kompisar… mysigt värre!!!)

I alla fall:

Det jag ville få sagt igår som jag inte hann var "Tack Petra!!!"
Petra har skickat Choklad till mig som jag fick på posten igår. Först av alla står det! Tydligen är Petra någon form av VIP hos Mmmarabou =) Fräckt!

Så, kram och god morgon, nu ska jag gå av tunnelbanan!


Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Hoppas den smakar!



Puss och God Jul =)



Ses i mellandagarna?

2009-12-22 @ 19:03:45
URL: http://www.PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback