Ledig och fullspäckad

Kontoret är stängt! Ledig dag idag!

Blev väckt klockan 8:47 av att DO ringde.
Färjestad vann igår och han var glad och från tåget hem från karlstad.
Okej tid att bli väckt, men en timma senare hade inte skadat.
Han ville träffas på c-station över en fika klockan 12, och eftersom jag är ledig och ska åka in till stan så passar ju det ypperligt!

Förutom att åka in till stan och shoppa påskägg till vuxna och barn, så ska jag även göra en del saker hemma.
Bland annat städa, färga håret och slå in presenter.

Ikväll ska jag dessutom dansa!

Det blir rätt mycket som skall göras på de timmar av dygnet som återstår efter att jag nu spenderat en timma med att äta frukost samtidigt som jag fördelar min uppmärksamhet rättvist mellan TV4 -nyhetsmorgon och datorn.
Vad lat man kan bli om man vet att man har tid på sig!

Blir ett bra startskott att åka in till stan.

Tjingeling så länge!

Skojsig notering; Ikväll kommer AJ och därför är detta inte en skärtorsdag utan en kärtorsdag... hehe... Göteborgshumor...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback