Mera bröllopspyssel ♥

Hejhopp!

Den här helgen har vi nästan enbart ägnat åt bröllopsplanering.
Vi började i fredags så snart Anders kom hem från sin konferens med att bege oss iväg och köpa ♥bröllopsskor♥ till oss båda för att sedan komma hem och fortsätta planeringen.
Sen avrundade vi visserligen kvällen med film och godis, men kunde inte hålla tankarna helt borta. Vi somnade med brölloppet på våra läppar.

Lördagen började i samma tecken och efter att ha suttit flera timmar framför datorn i lördags gick vi ut och shoppade... bröllopsgrejer!
Lustigt nog verkar jag inte tröttna på det heller! Haha!

Idag har vi suttit inne hela dagen och pysslat med festhäftet och bordsplaceringen. Superkul!

Vi börjar verkligen komma någonvart. Saker börjar ta form och falla på plats. Tiden blir knapp och spänningen stiger. Pirr i magen kan man säga... Lätt!

Det jag tidigare sagt om att man blir jättestressad av att stirra sig blind på alla planeringar i veckotidningar osv står jag absolut fast vid. Vi har gjort våra egna to-do-listor och det som kommer finnas på bröllopet är det som vi har prioriterat. Inte det som någon annan tycker att "man ska ha".
Det känns mest rätt så, mest äkta!

Med detta sagt ska jag och min fästman sätta oss i soffan och njuta av en lugn söndagskväll tillsammans. Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback