Måste se till att bli packad innan 21 ikväll...

För då börjar Greys...

Och med packad menar jag givetvis att vi måste ha packat klart inför vår lilla honeymoon som vi sticker iväg på ikväll/inatt.

Kan bara säga att jag lääääääängtaaaaar!
Efter ett år med planeringar, stress, mer planeringar, jobb, snudda väggen, återhämta mig, planera vårt underbara bröllop och allt vad det innebär att bygga hus, så ska det bli riktigt, riktigt skönt att få komma iväg i två hela veckor och inte behöva tänka på någonting... Bara jag och min man! ♥


Vi ska åka till Mexico!!!


Jag har ingen aning om ifall där finns internet eller inte, eller om det funkar att mobilblogga... skulle vara sjukt kul i så fall =) men annars ses vi när vi kommer hem igen!

Ps.
Bröllopsdagsbloggen kommer myyyyycket senare, förmodligen när vi fått bilder från vår fotograf eller så, men den är i alla fall nästan färdigskriven

Här får ni se ett bröllopskort som jag snott från Petras blogg så länge:

Kommentarer
Postat av: P e M

Ché sarebbe una bella torta se non ci fosse una COPPIA cosí felice a gustarla?

vad vore det en son fin tårta utan en så lycklig PAR som njuter av den?

Postat av: Nadja

Hihi, come siete carini =)

Hihi, vad söta ni är =)

2011-06-01 @ 22:47:51
URL: http://vivalanadja.blogg.se/
Postat av: Sören

Vackra, underbara människor!

Njut så mycket som ni bara kan. Ni är värda ett år där borta!

Puss på personen! Eller var det väsenet..? Nä, måste ha varit tinget ;)

2011-06-01 @ 23:46:36
Postat av: Maria

Ha det så underbart! Kramar!

2011-06-02 @ 09:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback