bröllopsmässa med vinst!

Kom precis ihåg att jag glömt bort att jag har dåligt minne och alltså har glömt bort att blogga om bröllopsmässan!

Här kommer det!

För ett par helger sedan, när vi var i hemstaden, åkte vi (de lyckliga tu) och min söta mamma på bröllopsmässan som ägde rum i grannstaden.
Det var väldigt puttinuttigt, sockrigt, glittrigt, vitt, vänligt och blommigt, och jag börjar nog förstå lite hur mycket uppmärksamhet man faktiskt är benägen att få som brud.
Dock har jag ännu inte helt förstått att det faktiskt är JAG som ska stå brud och att min drömkille ska stå Brudgum!!! Hur COOLT är inte DET?????

Eftersom mamma ska sy min klänning var det helt perfekt för oss att sitta och titta på bröllopsmodevisningen. Riktigt duktiga var dom, de sjöng vackert och det var otroliga kreationer som visades upp.


Det var en upplevelse utöver det vanliga att sitta och titta på. Jag i mitten med Anders och mamma på varsin sida av mig. Anders sa t ex "den där var snygg" "Vad tycker du om den där" osv. Och mamma (experten i sammanhanget) lade till information som "den där har de sytt fel", "den där skulle funka med din figur", "den där är lämplig därför att...." osv. Ritkigt kul, och för en liten stund kändes det som att vi var några av de där modehöjdarna vid catwalken i Paris/Milano....=)

På mässan fanns en rad tävlingar som jag deltog i och de flesta gick ut på att skriva upp sin mailadress och besvara en löjligt enkel fråga som
"Vad hoppas bruden att brudgummen ska svara i kyrkan?"
(Självklart följt av olika alternativ)
A. ja
B. kanske
C. jag vet inte

Jag var dock med och tävlade i en direktdragning också, där jag faktiskt vann!!!
Det var tidningen "Allt om Bröllop" som höll i dragningen och jag kom därifrån med en välfylld goodiebag!


Nu har jag precis lagt prenumerationstalongen på lådan. Ser fram emot mina kommande nummer av "Allt om bröllop" och all inspiration som de kommer att ge mig!

Kläm!


Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Du kommer bli världens finaste brud, det är jag säker på <3

2010-11-17 @ 18:41:04
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: Madde

Grattis till härlig goodiebag!!

Håller med föregående talare. Du kommer bli världens finaste brud!

Kram

2010-11-17 @ 21:52:50
URL: http://www.spanskablomman.blogspot.com
Postat av: Nadja

Sötaste ni!!!! =)

Kram!

2010-11-21 @ 13:30:21
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback