Nadjas Gino

Jag har bara "fuskgjort" Gino i micro innan, men igår när min bror och en av hans söner var här och hälsade på mig och Anders bestämde jag mig för att göra den i ugn som man ska istället. Bra val.
I övrigt så kan jag ju inte bara följa ett recept slaviskt så jag gick givetvis in och petade, och korrigerade så att det passade mig bättre.
Det blev JÄTTEGOTT och tror faktiskt att det är rätt ok ur samvetessynpunkt också!


Ginon på bilden är inte ginon i receptet (men det är bra likt)
Ginon i receptet gick åt så fort att jag inte han ta kort på den!



Nadjas Gino
5p.

3 bananer
2 vanliga kiwi
1 gul kiwi
2 nektariner
100 g vit choklad

0,5 dl pumpakärnor

Skiva frukten och lägg i en pajform i ordningen banan, kiwi, nektarin.
Strö över pumpakärnor
Hacka/finhacka den vita choklad och strö över

Grilla högt upp i ugnen i 275°C i 4 minuter med luckan öppen.

Servera genast med sojavaniljglass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback