Svartvinbärsskinka

Följande samtal ägde rum mellan mig och kompisen JM idag:

Nudge säger:
*tugg tugg*
Svartvinbärsskinka är fan gött:D
ny upptäckt för mig!

 

JM säger:
svartvinbärsskinka!?!?!?!?!?!?!?

 

JM säger:
!!?!??!?!?!?!

 

Nudge säger:
jaaa! ASGÖTT!!!

 

JM säger:
!!!???!!!???

 

Nudge säger:
Rökt skinka med svartvinbärssmak!
Åt precis majsbröd med sådan på!

 

JM säger:
jajaj.. snart kommer väl glass med nötfärssmak och mjölk med ketchupsmak också...

 

Nudge säger:
javafan...

 

JM säger:
...eller julbord som färdigmat!!! :P

 

* Touché *

Bra där JM =)

Läs mitt inlägg om julbord som färdigmat


Kommentarer
Postat av: JM

Haha! :) ...och jag slapp heta "MD" den här gången. Very good, very good.

2009-02-12 @ 22:50:08
Postat av: PetramedAochE

Vänster menyspalt ligger över inlägget, så jag ser inte vad det står. Om det ser bra ut för dig så kanske det beror på att jag använder firefox.



Har du lagt till "position: absolute;" i stilmallen?



Ps. Jag har en ny tävling i bloggen! tipsar Ds

2009-02-13 @ 16:00:54
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback