Äggmackerutin

God afton,

Jag har kommit fram till att jag är en rutinskapande människa.
Kanske låter tråkigt, men det är det inte.
Jamennivet, t ex tvätta på onsdagar en gång i veckan eller dammsuga på fredagar innan en dusch och let's dance(ja, jag kan vara den enda som tycker att fredagar är vettig dag för dammsugning, men jag har hellre rent på helgen när jag är hemma än på veckan när jag är på jobbet).

En av mina favoritrutiner är äggmackan efter all form av träning.
Idén kommer ursprungligen från en väldigt god vän till mig MH, som berättat att han alltid åt en sådan och en tallrik havregrynsgröt efter Hockeyträningen. Just då somnade jag av tanken att äta rallarhalva med ägg, men en dag blev jag sugen på det, köpte hem, testade (och utökade garanterat hans originalrecept med mer kaviar och mer smör) och nästa dag var jag fast.

Här kommer det otroligt avancerade receptet:

Äggmackan:
En halv rallarhalva
två hårdkokta ägg
ganksa mycket smör
Rikligt med kaviar (Kalles original)


Detta skall även köras i Micron i ca 15 sekunder och sedan avnjutas i sin ljumna form. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback