Varför detta uppehåll?

Jo, för de senaste sjuttioelva gånger jag försökt skriva ett inlägg så har det försvunnit mitt i. Och då jag bara kopierar hela texten då och då (något som inte ens ska behövas alls) så försvinner oftast väldigt mycket, och detta har fått mig att totalt tappablogglusten :(

Jag har nu börjat med ett annat "fånga dagen-fenomen" som kallas för "project life" inom scrapvärlden, fast detta gör jag, till skillnad från originalsättet, i elektronisk form. Min tanke är kanske att i förlängningen i kombination med bloggen... Vem vet...

Dessutom är jag nu mammaledig i väntan på bebis2 och har (kanske) mer tid och lust att envisas med bloggen... Vi får se.

Kram och hej så länge 😊

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback