Senaste tiden

Det har hänt mycket med vädret.
Gått från sol och bikini till snö och pälsmössa, tillbaka till sol men sedan vidare till hagelbyar, åska och regn...
Spännande värre, charmigt mindre...

Det har varit Valborg och vi firade med våra vänner här hos oss. Vi hade knytis och en mycket lyckad sådan



 
Dessutom har min bror med familj varit här och hälsat på vilket innebar mycket matlagning, såväl thai som italiensk och svensk, samt besök på Skansen 



 
Sen har jag och Vendy varit i stan med flickorna och storshoppat på min vän Emelies underbara butik i stan. Rabalder är definitivt värt ett besök för alla som älskar flick, tjej och damkläder. Och härlig stämning och service. Underbart!

I övrigt har jag jobbat hårt och mycket. Ska bli otroligt skönt och välbehövligt med en ledig dag imorgon.

Kramisar :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gullig du är! Mysigt att ni kom & hälsade på - ni är alltid så välkomna! Hoppas jag kan följa med Er & fika efteråt nästa gång hihi! Kramis så ses vi snart.

2014-05-13 @ 08:53:24
URL: http://kyllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback