Soffa och te-dags

Sitter i soffan med en stor kopp champagne-te. Mitt sista champagne-te. Jag fick det i present från Vendy och är kraftigt förälskad i det. Måste verkligen ta mig in till NK snart och köpa mer. Det verkar bara finnas där...

Jag har precis kommit in efter en omgång i trädgården. Ja inte på Anders-nivå (han bygger ju mur varje dag efter jobbet) men jag har i alla fall åstadkommit något utomhus efter jobbet idag :)
Jag hann rensa bland rädisorna innan Stella gav upp och uttryckte en tydlig önskan om "lelle o pamas" (=välling och pyjamas) genom att krama mig och krypa upp i min famn där jag stod på knä över rabatten. Vem kan motstå? ;)

Efter att jag lagt henne gick jag ut igen och så lade jag och Anders tillsammans upp en "grund" eller skiss av vår lilla framsiderabatt med tegelstenar. Arbetet var helt rättvist fördelat. Jag tyckte, sa och pekade, medan Anders gjorde grovgörat med att lägga stenarna på plats ;)
Skämt åsido så försökte jag men efter att ha lagt om alla stenar två gånger sa min foglossning ifrån så jag fick ge mig. Det är väldans frustrerande att inte kunna göra allt man vill... Men då får man tänka lite på belöningen sen ;) <3

I övrigt så har jag såklart en massa att berätta eftersom jag inte bloggat på två veckor eller så (igen) men det får komma lite sporadiskt allt eftersom :)
Och ni vet väl att ni kan lämna önskemål om att jag ska skriva om något speciellt?! Om ni tycker att jag missat något eller så ;)

Nu blir det skvallerblaska och sen blir det en dusch och sängen. Det är lååååånga och tuuuunga dagar på jobbet nu så det gäller att vara utvilad. :)

Gokväll allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Stort grattis igen till växande familjen. Tänkte tipsa om att det finns champagnete på kahls i lösvikt :) kramar Lina

Svar: Tack Lina! :)
Jag har köpt där också men det är inte samma sort. Har forskat nooooga ;)
Kramar/Nadja
Nadja

2014-06-16 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback