Kvartöverfem...

Sitter här med en kopp te i soffan. Stella kollar på Barnkanalen. Vi har varit uppe en timma nu. Sen 05:15. Jobbigt? Näh, inte värre än det faktum att jag fått sova en timma i stöten då Superstella vaknat och haft svårt att somna om en gång i timman hela natten. Nu gråter hon åtminstone inte... 


Man blir galen på att inte förstå vad som är fel och jag misstänkte tänder igår, men nu har jg förstått vad det är :(
På tungan såg jag en stor vit blåsa. Precis en sån jag hade förra året när vi var på mallis. Genast kollade jag fötterna och japp, där sitter några prickar. Höstblåsorna är alltså här. Fan. Hon har inga på händerna (ännu), vilket är bra såklart men nu förstår jag verkligen varför min lilla tjej inte är så tuff just nu och vägrar äta... Jag vet ju hur ont det gör. Stackars lilla <3

Nu har jag gett henne kall mjölk och finger-Marie med hopp om att något går ner. Men än så länge har hon inte ens smakat på det, hon som brukar kasta sig över småkakor :(

Anders trillade in vid ett eller två inatt, så jag antar att de haft kul ;) 
Han får sovmorgon.

I övrigt så skiner solen idag (äntligen) så jag hoppas på att komma ut lite mer idag än resten av helgen som bestått av ösregn och stormbyar...

Nä nu får jag se till att få nåt gjort.

Kram och gona... Gomorron menar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback