It's a boy!!!

En av mina bästa vänner fick igår en liten pojke!!!
10:24 föddes han 3900gram och 51cm liten :)

Jag är så otroligt stolt över min fina vän och jag vet att dessa gossar fått äran att ha några av de bästa föräldrarna som finns.

Ida fick vi gå över och träffa underverket  och självklart hade vi med en liten present till nyfödingen, en storebrorspresent till Sixten och så bakade jag blåbärsmuffins med kokos till Malin och Johan.

Vi köpte pizza och satt och pratade ett tag. Sen avrundade vi med muffins innan vi återgick till pandahuset.

Helt underbart!
Välkommen till världen lille grabb, och stort grattis till er alla; Malin, Johan och stolta storebrorsan Sixten!
<3

Nybakade muffins - it's a boy!


Stolta mamman med vagnen (som innehåller en sovande liten kille)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback