Plötsligt händer det...

Ett blogginlägg från ingenstans om inget speciellt.

Jag har skrivit klart hela min resumé av 2013 men letar bra bilder att ha med, och tömde telefonen på nyårsafton så nu måste jag göra det från datorn. Och jag har minst sagt sällan tid vid datorn. Men det kommer... Nångång... ;)

Men nu kände jag att om jag ska vänta på det inlägget så kommer jag hamna så mycket efter på 2014 att nu får det bli som det blir helt enkelt :) jag vill ju spontanblogga!!!

Så nu vet ni ;)

Nu ska jag diska och hoppas på att Stella sover gott inatt. Jag är nämligen gräsänka igen denna veckan (precis som förra) eftersom Anders är utomlands på tjänsteresa igen (som förra veckan alltså)...
Då får man diska när barnet somnat... Och så får man hämta en kvart innan dagis stänger...
Och så får man acceptera att det blir mackaroner och falukorv till middag ibland ;)

Kram och gokväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback