Alla hjärtans helg

Gokväll!
 
SOM jag saknar min älskade, tokiga, blandade, knasiga, underbara familj!
 
I helgen var det äntligen dags att åka dit. Tyvärr gick tiden alldeles för fort, men vi hann ändå umgås lite. Familjemiddag med alla utom två (brorsönerna är utplacerade på olika platser i landet) såg till att vi verkligen fick umgås.
 
Att Stella saknat nonno och nonna är ingen hemlighet. Hon pekar ofta på telefonen och säger "nonno" eller "nonna". Hon verkar tro att de bor där ;) Hon kastade sig i famnen på nonno när vi kom fram och slösade inte bort någon tid på att vara blyg eller svår. Underbart att se :)
Tack fina mamma och pappa för att ni skämmer bort oss så när vi är där. Allt från hjälp med Stella till maffig frukost med mitt favoritpålägg och lyxiga köttmiddagar. Jag är så tacksam!
 
Som sagt, vi hade riktigt kul och det var så skönt att vi slapp hela "hon är lite blyg i början"-delen. Stella blev ju dessutom överlycklig av att få träffa Oskar igen. Hon har tjatat om att få träffa honom sen han var här för tre veckor sedan. Vilken kärlek!
 
De två små kusinerna Stella och Mina sprang runt och lekte med ponnysar som kusinen Julia varit så snäll och tagit med till dem. Julia som förövrigt spenderade hela lördag förmiddag med Stella och jag tror att Stella saknar henne. Hon sa att hon ville att "Jila" skulle sitta bredvid henne i bilen ;)
 
Tack älskade familj för att ni är just precis dom ni är <3
 
Stolta nonno och nonna med Mina och Stella :)

(Vadå mobil-era?) tänkte ta ett kort på min syster, Julia och min bror. De har smartphones. Kul. ;)
 
Stella är redo för kalas i sin fina klänning. Fotot är taget i köket hos nonno och nonna
 
---------------------------
Nu idag är Anders i Frankrike (igen) och jag är gräsänka igen. 
Jag tror både jag och Stella börjar vänja oss men det är ändå inget kul. Saknar ju honom :)
 
Dock har vi haft en jättemysig kväll med soffmys och läsa saga under filt. Stella ville bara sitta hos mig och gosa en lång stund efter dagis. Sen åt vi lite mat och sen badade vi bubbelbad eller "lubbla" som det heter här ;)
 
Min lilla bit somnade kvart i sju i min famn så nu har jag fått lite egentid med nagelmålning och te i soffan. Skönt!
 


Nu blir det lite TV och sen sova tidigt :)
 
Gonatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback