Min bästa väns bröllop

Jag har mängder saker att blogga om men jag ser inget viktigare än just min bästa väns bröllop.
Nu har Hans fått sin Ida och Ida fått sin Hans. Kärlek så det bubblar bara man ser dom <3

Eftersom jag var maid of honor (tärna) så har jag inga bilder från just själva ceremonien på mobilen som jag bloggar från, och det var ganska fullt upp hela dagen så jag har inget bildregn att bjuda på, men en liten dugg-skvätt kan jag nog få ihop ;)
Se och njut!

Roadtrip till Lidköping där de tu vigdes
(Stella fick husera hos mina föräldrar hela helgen och var överlycklig över det)

Redig hotellfrukost inför stora dagen, och jag måste ju stå mig ordentligt om jag ska ha koll på en nervös brud ;)

Jag och Hanna på väg till bröllopet

Mina (fd mammas) favoritskor från jagvetintenär-talet som jag totalälskar!

Lycklig brud innan ceremonien

Tokiga herr och fru Dahl vid middagen <3

Min bordsherre Lars och Sanna :)

Knasiga men sköna människor, min vän Charlotte och bestman Jonas

Förrätten, bästa på länge. Rökt lax, pepparrotscheesecake och löjrom. NOMnomnom!

Brudgum med stolt svärmor

Brudens far håller tal :)

Hans gick på toa så alla killar passade på ;)

Brudbukett och tärnbukett 😊

"Nu delar vi på allt älskling"

Bröllopstårtan och obligatorisk kyss :)

Bröllopsvalsen var ersatt med Lindy hop!

Jag och Anders buggade tills de stängde, dvs klockan 01. Behöver jag säga att jag var lite mör dagen efter? ;)

Summerat var detta ett underbart bröllop och det finns få som är så menade för varandra som dessa tu.

All lycka till er mina älskade vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback