Veckoavrundning

Afton!

Ja idag efter jobbet var jag helt slut. Det har satt igång ordentligt och det var två rätt vassa deadlines som jag klarade denna vecka. Skönt men påfrestande.

Jag åkte och hämtade en lycklig liten Stellabit på dagis och sen så åkte vi raka vägen till en restaurang här nära. Där väntade Anders och VALLY :)

Vi åt massa gott. Jag tog gyros, VE tog lasagne, Anders en salamipizza och småtjejerna delade på en portion svamp- och riccottafylld tortellini med tomatsås. Gottgott!


Efter middag och kaffe åkte vi hem och  lekte med Stella tills hon skulle sova.

Imorgon och söndag är den ännu ett scrap-event för mig och jag har en del att fixa tills dess. 

Framför allt måste jag packa mina saker men det är lättare sagt än gjort :-/
MA kom över och lånade en väska inför morgondagen och jag har bakat fikabröd. 
Choklad- och russinsmåkakor



Och äppelkaka :)

Jag längtar som sjutton efter det här eventet!!!
Ser SÅ mycket fram emot stämningen, kompisarna, skapande, att få greja med händerna en hel helg!!!!
Älskar det!!!

Jag ska som sagt packa inför imorgon också, det är minst sagt nödvändigt, MEN (!) det klarar jag inte just nu. Jag är jättetrött och måste vila lite om jag ska må bra imorgon. (Något har jag iaf lärt mig)

Önskar er alla en riktigt fin helg <3

Kram och gonatt alla fina!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback