Ledig dag

Idag är jag ledig eller vad vi ska kalla det. Sjukskriven låter så trist. Hemma i alla fall :)

Det blir en lugn dag som än så länge knappt startat. Har skitjobbig huvudvärk så jag ligger och drar mig trots att klockan redan är 8:00.

Senare ska jag i alla fall ut och äta lunch med Nyförlovade Sören och hennes Hjärta HD. Det ska bli supermysigt :)
Sen, i eftermiddag, så är det "kick in" på dagis, med korv och trekamp. Det blir en ny upplevelse.

Igår (måste berätta nåt onödigt) så köpte jag stora roliga klubbor från USA när jag var i affären. Enorma faktiskt! 


Och jättegoda!
En körsbär till mig och en jordgubb till Anders. Anders var godast, den smakade riktig jordgubbssylt. Min var god men smakade för lite typ...

Ska, efter önskemål, visa hur håret blev efter senaste klippningen också :)
Håll till godo, bilden togs på jobbet ;) Tack till världens bästa frisör ;)

Nä nu ska jag försöka mig på en uppgång. Kanske hjälper det med frukost, Alvedon och kaffe? Får verkligen hoppas det för just nu känns det som att nån utfört karate under skalpen på mig.

Ha en finfin dag vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback