Höstmys, scrap, dans och bak!

En sån mysig dag jag haft!
Visserligen vaknade jag på tok för sent och med bultande huvud och nacke samt med en mardröm hängande över mig, men förutom den dåliga starten gick dagen väldigt bra!

Ingenting hade jag planerat, precis ingenting. Och det var fantastiskt skönt (och väldigt ovanligt)

Efter två hembakta mackor med skinka och en kopp svart guld begav jag mig till scrappingens värld.
Jag gjorde ett gratulationskort,


 två tags (sånna här brukar användas som bokmärken el dyl) 


och två skisser på beställning till en scrap-träff jag ska på.



Till lunch åt jag resterna från min (tillåt mig att säga det) fantastiska linsgryta med fläsklägg och... Ja... Skålen var typ större än mig, så jag blev rätt mätt.


När Anders och Stella kom hem senare på eftermiddagen så skulle vi ju äta middag och till det hade jag gjort spaghetti och köttfärssås. Det funkar liksom jämt och så även idag. Stella tog om två gånger, och mycket ost skulle det vara på :) tre portioner i den lille magen... Jösses :)

Sen lekte vi lite hela familjen och körde ett litet danspass i vardagsrummet igen. Det händer ganska ofta att vi har dansstund där vi rockar loss med Stella till sköna låtar :) inte pardans eller så, bara totalt loss. Jättekul! Stella älskar det och jag och Anders får oss ganska många skratt :)

Sen bakade jag en sats frö-knäcke med havssalt som vi smakade på till lyxfällan och en kopp te senare på kvällen.

Det är så skönt nu tycker jag, när man kan ha en go långärmad tröja och burra ner sig i soffan med en varm kopp te. Jag är oftast väldigt varm av mig så jag tycker det är oerhört mysigt och gillar därför hösten väldigt mycket :)



Som sagt, en riktigt skön dag! 

Imorgon ska jag träffa MAXTEN! Det blir mys :) <3

Kram och gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback