Då var tävlingen slut för min del

Tyvärr åkte jag nu ut ur European scrap battle tournament. Ledsamt men väntat.

Jag gratulerar med hela mitt hjärta de 32 extremt duktiga tjejer som är vidare i kategorin "card" och önskar er alla lycka till! Må bästa kortmakare vinna!!!

Jag vill sträcka på mig lite ändå, för jag fick väldigt vackra ord från arrangören:
"Nadja, your works are as stunning and beautiful as your heart is big and warm! Please stay with us and continue to follow the tournament!"

Dom betyder mer än att vinna - så tack!!!
:)

Detta är mitt kort:

Teknikerna och materialet osv jag använt är:
Cardstock - 3 olika
Akvarell
En stämplad lykta
Ett stämplat kärlekspar
Gesso - som jag färgat
Distresser
Ofärgat gesso
Blingbokstäver
Glitterlim
Edgescraper
....
I stort sett :)

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag börja på nåt nytt scrap-projekt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback