Helg osv

I fredags var det ju kanelbullens dag. Den dagen till ära åkte jag och Stella och fikade hos VALLY. Efter kanelbullar och Festis/kaffe så var det dags att barnen fick springa av sig lite, vilket de verkligen gjorde :) promenad och lekplats följdes av vattenpölplask och bus från våra små hjärtan <3







Vi avrundade fredagen hemma i soffan med regelrätt fredagsmys. Stellas första faktiskt :)


Lördagen startade lugnt och jag fick äntligen rensat lite bland Stellas leksaker på nedervåningen
Nu ser det äntligen ut som ett vardagsrum igen ;)

Sen åkte jag, Stella och MAXTEN till underbara barn-mässan och där hängde vi ungefär hela dagen.

Övertrött Stella kollar på barnteater på tant MA ;)
Man ser knappt Stellas vagn för alla goodiebags och grejer. Sånt var det gott om :)
Eftersom jag fotade Stella i en "MAM-napp" så fick hon en jättefin drickflaska av MAM :)

I Lamazes monter fanns stora fina leksaker som Stella tyckte mycket om :)

Efter barnmässan gick vi in på chokladmässan men vände snart. Hopplöst med barnvagn. Surt bara att vi redan betalat inträdet :-/

Sen åkte vi hem till oss och jag gjorde middag till hela glada sällskapet ;) 
Efter några timmar lek med barnen och ett konstaterande att lilla Stella hade feber kom Anders hem precis när hon somnat. (Bra tajmat älskling) ;) sen åkte MAXTEN hem och vi gick och la oss.

Söndagen var bra men jag var så trött. Stella ville bara sova på mig som ni vet.
Vi storhandlade och det gick förvånansvärt bra. Stella körde egen vagn vilket gjorde en enorm skillnad på hennes humör. Hon skötte sig fläckfritt!
:)

På eftermiddagen kom svägis med familj och när det var kvällsmatdags för minisnuttan fick söta kusinerna (Stella och lillsnuttan) för sig att även de skulle mata en varsin docka :)
Det var så gulligt!!!
Och de var så noga :) finisar <3

Ja och sen var det ju redan måndag och  det har jag ju redan bloggat om :)

Ha en skön tisdagskväll alla fina <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback