Äntligen vila!

Kunde knappt tro att set var sant när Anders kom ner för trappen igår och Stella hade somnat(!!!)
Det var vi ju tvugna att fira så Anders poppade popcorn som vi åt medan vi kollade på tonårsbossen. Jag kände mig fortfarande orolig för att hon skulle vakna men bara att hon faktiskt somnat i sin säng (inte  mig) var ju ett stort steg i rätt riktning så förmodligen skulle jag ju få sova emellan skriken i alla fall.
Och vet ni, natten gick jättebra!!!
Imorse väckte mina hjärtan mig klockan sju och då hade vi fått sova hela natten, hela familjen. Äntligen!!!
(Anders hade kollat till henne vid 06 då hon sovit lite för bra, men allt var i sin ordning)
Underbart! Gissa om vi behövde detta, haha!

Nu har jag somnat om och vaknat igen, och det är hög tid för frukost. Var bara tvungen att dela med mig av denna fantastiska nyhet först ;)

Ha en bra dag alla fina!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback