Inställning: helg.

Hej vänner!

Igår startade dagen med tjejfrukost på såstaholm med mina fina <3
Vi åt bokstavligen frukost i två dryga timmar. Underbart!
Under tiden passade Anders både Stella och Ally så vi tjejer fick njuta i lugn och ro.


Jag älskar hotellfrukost och såstaholm har verkligen ett lyckat frukostbord. Man  kan helt och hållet välja vilken linje man vill gå på. Våfflor med choklad och grädde? Bacon och ägg? Hälsogröt med olika nötter? Müsli? Juicer, teer, olika bröd, croassint, sill och lax? Frukt? Salami? -you name it! 
Det är galet mycke att välja på men inte det minsta kaos. Lugn miljö med avkopplande atmosfär.
Jag vet att det låter som jg gör reklam, men jag är inte köpt, jag är såld.
Det var också på såstaholm jag och mina bästa tjejer sov innan mitt bröllop. 
Efter frukosten tog vi en skön promenad i höstsolen. Jättevackert vid vatten och ängar med hästar.



Härligt budskap på vägskylten utanför ;)


Efter frukostäbentyret åkte jag, Vendy, Bus och Hanna hem till mig och fikade (!) och pysslade lite. Jag lärde Hanna att altre ljus och Vendy gick lös på mina stämplar och akvarellpennor. Bus gjorde ett vackert smycke och Stella bidrog med att peta på allt hon kom åt.

Tiden gick fort och snart var det middagsdax. Eftersom bara Hanna var kvar då så åkte Anders och hämtade hennes Marcus och köpte med pizza hem. Sen hade vi en skön opretantiös pizza och pladderkväll. :)

Idag är vi på fixarhumör, så Anders tvättar båda bilarna medan jag håller ställningarna inomhus.
Jag har städat i köket, lekt med duplo, läst böcker, badat Stella, pusslat, lekt kurragömma och gjort köttgryta i tryckkokaren som vi åt till lunch. Nu har (äntligen) Stella somnat så jag ska köra ett pass innan jag tar en dusch och gör mig i ordning iför stundande middag hos Fredrik, Vendy och Ally :)

Trevlig söndag mina fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken mysig helg!! Kramis.

2013-11-19 @ 08:24:32
URL: http://kyllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback