Mitt lilla rabattprojekt

Idag har jag pillat lite med min lilla rabatt. Eller ja, nu kan det räknas som rabatt iallafall :)
Konstaterat idag också att jag ska fortsätta ta det lugnt ett tag till. Nog om det. Tur att jag har så underbar familj som jag inte kan få nog av <3

Rabattprojektet är min lilla ögonsten just nu och jag har fått helt fria händer att göra precis vad som faller mig in med den - den är min egen lilla bubbla :)
Det är för mig extremt rogivande att få pyssla utomhus. Visst kräver det att man tar i lite ibland, och det har jag inget emot, men också att stå på knä och rensa ogräs är mysigt - för att inte tala om att planera och plantera :)
Ska också bli extra kul att skörda i år nu när Stella är med :)

Den är inte klar ännu, själva innehållet ska byggas på och formas om efter hand, men själva rabatten är klar och jag är supernöjd!!!

Trevlig kväll på er alla!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Så fint det blev, duktig du är!
Kram grannen :)

Svar: Tack :) ja jag blev jättenöjd och det är så kul när det händer lite på tomten, eller hur?! :) Kram!
Nadja

2013-05-21 @ 21:49:04
URL: http://livetmedameli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback