Kära maj välkommen!

Nu har det hänt sådär mycket igen...

Det blev Valborg nån gång förra veckan, och sen blev det äntligen maj och vårvarmt! Som om det aldrig varit varit vinter satt vi och åt frukost på altanen första maj, jag, Anders och Stella. Härligt.
Sen åkte vi till landet och myste med svärisarna - och vi spenderade så mycket tid utomhus som möjligt.
Leksaker plockades fram och kött grillades. Stella åt kokta morötter och glass... ;)

På kvällen gick jag och MA ut och sprang. Och ni som känner mig vet att jag avskyr att springa, men det var något speciellt. Vet inte om det var friska luften, sällskapet eller det faktum att vi sprang två korta rundor för att hålla motivationen på topp som gjorde att jag vill ut igen... Skönt var det i alla fall :)

Igår skulle vi göra så lite som möjligt och med den sköna känslan i kroppen ser jag i backspegeln att vi fick gjort rätt mycket! Vi startade lugnt och promenerade en timma på morgonen. Sen såpade jag halva altanen och sen gjorde jag kasslerpanna med champinjonsås och potatis. Stella skickade av såsen och spottade ut maten så tillslut fick hon makaroner som hon åt med stor aptit. :)
Sen åkte vi till centrum och handlade lite och åt middag och tog glass till efterrätt. Lyx! Och sen gick vi till banken och band om två av våra huslån.
Sen tog vi ytterligare en promenad runt kvarteret för att Stella skulle få springa av sig lite och sen gick Anders på styrelsemöte.

När han kom hem sov Stella som en zzzzzötis och då tog vi torsdagsfredag med let's dance och Ostbågar :)

Så det blev en del igår ändå :)
idag ska jag göra mindre, men ha minst lika kul - för idag kommer VALLY och hälsar på :)

Ha en skön fredag alla finisar!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Trevlig helg!! Kraaam!

2013-05-03 @ 08:47:24
URL: http://konttaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback