Jag behöver väl knappast förklara...

Kanske är fånigt att blogga om energitjuvar, personer som beter sig illa, personer som behöver ge dig skuld du egentligen inte har för att på något sätt höja sin egen person, personer som river upp sår de en gång orsakat, personer som bryter flera av dina starkaste principer(!)
Personer du försökt lappa ihop vänskapen med trots att det inte var du som rev sönder den från början...
Kanske är det extra speciellt fånigt om personen i fråga inte läser bloggen, men jag bara måste...

... Jahopp...

Och med det sagt har jag väl inte så mycket mer att tillägga, för dessa tre eller fem minuter, som det tog att skriva ovan, är redan tre eller fem minuter av mina tankar som du inte gjort dig förtjänt av.

Over and forever OUT!

Så.
Skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback