Bloggar såhär i efterhand

Ja det verkar vara så jag jobbar nu för tiden ;)

Mest av allt har det varit sommarväder och vi har varit utomhus. Rensat ogräs där vår kommande gräsmatta ska ligga, planterat växter, lagt grus i hinkar och hällt grus ur hinkar, plockat en och annan blomma och ibland ätit något gott utomhus.
Vi sätter ibland upp grinden så hörnsoffan ute blir en perfekt lekhage. Stella gillar det, det är som hennes koja :)

Jag har nästan helt gått över till utomhusträning - ja jag tränar faktiskt lite fortfarande ;) och numera springer (läs:joggar) jag gärna 3 lätta och långsamma kilometrar tillsammans med vännen MA eller med lite skön musik i lurarna... Eller het utan ljud, det är också skönt ibland :)

Idag kom vi hem från hemstaden också där vi myst hos pastan under långhelgen. Det är alltid så skönt att vara där, och den här gången sa jag specifikt att jag bara ville träffa dom. Åkte dit för att bara vara med mamma och pappa. Jätteskönt!!!!!

Fick ändå chansen att träffa min bror mer familj ett par timmar och det var alldeles lagom. Ibland måste man vara ärlig mot sig själv och andra. Och just nu är det precis lagom.

Nä nu tror jag att jag låter bilderna tala för sig själva ;)

Ha en skön veckoavslutning <3

Ps, jag har klippt mig också! 40cm åkte av. Tjopptjopp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback