Snabblogg

Halloumi!

Det går fort när det är roligt och just nu har jag inte hunnit blogga på några dagar.

Vi har haft en UNDERBAR helg med stor familjesammankomst och fölsedaskalas för Stella.
Mamma och pappa var här, som det ska va :) och äntligen kom också min syster upp med hela sin familj. Helt underbart att ha er här, och heder till Valle och Pappa som körde varsin bil hela vägen.

Mitt telefonminne var fullt så nästan alla bilder ligger på systemkameran och jag bloggar ju alltid från mobilen. Jag vet - otaktiskt. Jag ska försöka få ihop en bildkavalkad om någon dag via datorn ;)

Till er som läser här så vill jag säga TACK för att ni var med och förgyllde Stellas kalasdag. Det blev så lyckat och vi alla tre är väldigt nöjda och glada :)

Som sagt, mer om kalaset kommer i ett inlägg med bilder :)

Idag är det tisdag och sista dagen på jobbet för den här veckan.
Imorgon fyller Stella år så då tänker jag vara ledig och bara ägna mig åt henne :)
Sen åker ju Anders på skidresa så då blir det mor och dotter- kvalitetstid i fyra dagar :)

Ikväll hoppas jag på träningspass med MA. Hoppas bara att huvudvärken ger med sig tills dess. Jag har haft ont i huvudet sen igår morgon och är skapligt trött på det nu.
Kan meddela att det INTE blir bättre av att ha folk som pratar jättehögt i öronen på en på tåget eller att känna hur folk har sju liter parfym på sig, vilket jag känner jättetydligt när jag har huvudvärk. Suck.

Nåja, annars är det bra :)

Kram och ha en fiiiin dag!


Kommentarer
Postat av: anki

Tack själv!
Hoppas att vi får tillfälle att komma snart igen.
Kram <3

Svar: Ja det hoppas jag också :) Kram!!!
Nadja

2013-03-05 @ 08:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback